Перша національна мережа супермаркетів металу
Відповідь онлайн
Відділ продажу
044 206-72-56
Гаряча лінія
0 (800) 500-237
044 206-72-56
Пн. – Пт. / 8:00 – 18:00
Ціни в гривні в місті Київ
0 шт. / 0 UAH
  • Вхід
    Вхід в особистий кабінет
    X
    E-mail*: Пароль*:
    Нагадати пароль
    X
    E-mail*:
  • Реєстрація
    Реєстрація
    X
    Введіть Ваш E-mail*:
  • Оформити замовлення
Каталог продукції
Місто:
Київ
Дніпро
Київ
Львів
Одеса
Харків
X
Головна Про компанію Політика якості

Політика якості

СИСТЕМА МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ АТ «УГМК»
 
В основі діяльності компанії УГМК ще з моменту заснування лежить орієнтація на комплексне і оперативне задоволення потреб клієнта в тому, що стосується придбання металопрокату.
З серпня 2002 року впроваджено систему менеджменту якості МС ІСО 9001: 2000. Компанія успішно пройшла незалежний міжнародний сертифікаційний аудит, проведений компанією «СЖС» (Женева, Швейцарія).
У листопаді 2009 року УГМК отримала сертифікат менеджменту якості відповідно до міжнародного стандарту - ISO 9001: 2008, в область дії якого увійшли 6 філій мережі супермаркетів металу: Київська, Дніпропетровська, Донецька, Одеська, Чернігівська та Харківська.
Сьогодні в компанії діє така політика у сфері якості:
 

ПОЛІТИКА У СФЕРІ ЯКОСТІ

Мета АТ «УГМК»: стати кращою компанією національного рівня у сфері поставок широкого асортименту металопрокату вітчизняних та зарубіжних виробників на принципах максимального наближення продукції до споживача і надання якісних послуг, а також забезпечення стабільного доходу акціонерам підприємства.

Основні завдання у досягненні поставленої мети:

1. Збереження та посилення лідерської позиції компанії на національному ринку України шляхом поступового розвитку, який забезпечуватиме стійку конкурентоспроможність і стабільно зростаючі доходи компанії.
2. Досягнення максимальної економічної ефективності продажів і діяльності компанії в цілому.
3. Вдосконалення сертифікованої системи менеджменту якості, впровадження єдиних стандартів обслуговування клієнтів, підвищення рівня їх задоволеності.

Шляхи досягнення поставлених завдань:

1. Збільшення частки присутності на національному ринку шляхом збільшення обсягу продажів продукції.
2. Зміцнення і розширення мережі збуту продукції, посилення активних продажів.
3. Підтримка і посилення лояльності споживачів до бренду «УГМК».
4. Постійне поліпшення якості обслуговування клієнтів.
5. Збільшення обсягу товарообігу компанії, більш раціональне використання її ресурсів.
6. Орієнтація роботи всіх підрозділів компанії на єдиний результат.
7. Розширення асортименту продукції та послуг.
8. Оптимізація бізнес-процесів.
9. Формування оптимальної логістичної стратегії.
10. Створення ефективної системи управління ризиками.

Коваль Вакула
Виготовлення виробів художньої ковки та кованих елементів
www.vakula.kiev.ua
АвтоТендер
Система проведення тендерів на перевезення вантажів УГМК
Доставка замовлень
Оперативна та якісна доставка товару
Зручна форма оплати
Оплата в безготівковій формі, готівкою, кредитними картками
Головний офіс
01013, м. Київ, вул. Баренбойма, 1
Тел./факс: +380 (44) 206-60-26
Наші майданчики
Дніпро, Київ, Львів, Одеса, Харків
Київ
Мінськ
Дунауйварош
Приватне акціонерне товариство «Українська гірничо-металургійна компанія»
ugmk.ua/ua/about/politic_quality/