ПОЛІТИКА У СФЕРІ ЯКОСТІ
Мета АТ «УГМК»: стати кращою компанією національного рівня у сфері поставок широкого асортименту металопрокату вітчизняних та зарубіжних виробників на принципах максимального наближення продукції до споживача і надання якісних послуг, а також забезпечення стабільного доходу акціонерам підприємства.
Основні завдання у досягненні поставленої мети:
1. Збереження та посилення лідерської позиції компанії на національному ринку України шляхом поступового розвитку, який забезпечуватиме стійку конкурентоспроможність і стабільно зростаючі доходи компанії.
2. Досягнення максимальної економічної ефективності продажів і діяльності компанії в цілому.
3. Вдосконалення сертифікованої системи менеджменту якості, впровадження єдиних стандартів обслуговування клієнтів, підвищення рівня їх задоволеності.
Шляхи досягнення поставлених завдань:
1. Збільшення частки присутності на національному ринку шляхом збільшення обсягу продажів продукції.
2. Зміцнення і розширення мережі збуту продукції, посилення активних продажів.
3. Підтримка і посилення лояльності споживачів до бренду «УГМК».
4. Постійне поліпшення якості обслуговування клієнтів.
5. Збільшення обсягу товарообігу компанії, більш раціональне використання її ресурсів.
6. Орієнтація роботи всіх підрозділів компанії на єдиний результат.
7. Розширення асортименту продукції та послуг.
8. Оптимізація бізнес-процесів.
9. Формування оптимальної логістичної стратегії.
10. Створення ефективної системи управління ризиками.